Dette er Kaløvig Bådelaugs nyhedsmail.
Her kan du læse alt om, hvad der rører sig i din klub.


Nyheder fra havnen: Booking af krantider, farvel og goddag til medarbejdere og lidt om havnelejen og medlemmernes dag 
 

Søsætning og booking af krantider
Foråret overrumpler os igen. Det er dejligt, at mærke at sejlsæsonen er lige rundt om hjørnet. Der er fuld gang i bookingerne til søsætning i foråret, men der er endnu tider at få i april måned. Der kan bookes søsætning mandag, tirsdag og torsdag, samt 4 lørdage i april måned. Se hvilke datoer her på hjemmesiden. I maj måned forventer vi, at kunne søsætte ca. 150 både. I kan booke krantider via vores nye havnesystem Zietwing.


Personale
Havnekaptajn Jens Christian Godtfredsen har ønsket nye udfordringer og har valgt et job som havnefoged på Tunø som sin næste opgave. Vi ønsker ham held og lykke på Tunø. Jens Christians farvel betyder, at vi mangler en mand på havnen. Havneassistenterne Finn og Villy vil gøre deres yderste for at opfylde de bookinger, der er foretaget i april, og de har givet håndslag på, at de i fællesskab kan søsætte 150 både i maj måned. Vi anbefaler at du booker i god tid.

Pr. 1. april har vi ansat en ny bogholder Anni Kristiansen til at varetage den daglige håndtering af økonomien og bogholderi. I vil møde Anni i kontorets åbningstider, hvor hun vil hjælpe jer medlemmer med jeres spørgsmål. Bestyrelsen ønsker Anni velkommen på mandag den 3. april.

Sara er kommet tilbage fra barsel og er allerede godt i gang på kontoret. Det betyder også at hendes barselsvikar Tine har haft sidste arbejdsdag i dag. Vi vil gerne sige tusind tak til Tine for den indsats hun har ydet og velkommen tilbage til Sara. 


Betaling af havnelejen
For nogle medlemmer har det været vanskeligt, at få betalt havnelejen i år. Vi har i år implementeret et nyt havnesystem og betalingssystem. Det har givet nogle udfordringer, også flere end vi havde forudset. Det indrømmer vi gerne. Systemet Zietwing er blevet implementeret, da vores gamle havnesystem ganske enkelt ikke var tidssvarende og vi ikke have mulighed for at opgradere det. Desuden vil det nye system lette de administrative processer og optimere vores bogholderi. Ca. ½-delen af bådejerne har nu betalt havnelejen. Vi har stor fokus på at hjælpe de der endnu ikke har betalt havnelejen og som oplever udfordringer med at komme over på det nye system.

Har du endnu ikke betalt havneleje eller har du oplevet problemer med betalingen, så kontakt kontoret på kbl@kblsail.dk, således at vi kan få alle medlemmer kørt ind på det nye system. Vi vil gerne sige tak til alle medlemmer for indsatsen for at få oprettet jeres profil og betalt havnelejen i det nye system.

Som tidligere skrevet har vores personale været svære at træffe på telefon. Der har været mange opkald og der er længere svartid på mail. Det bedste er at skrive på kbl@kblsail.dk og så vil der bliver svaret hurtigst muligt.


Pladsejer uden båd-ordningen
Sekretariatet skriver rundt til bådejerne vedr. ”Pladsejer uden båd ordningen” 2017 i løbet af næste uge. 


Medlemmernes dag lørdag 6. maj 2017
Medlemmernes dag er en lørdag, hvor vi sammen gør havnen klar til sæsonen og hygger os ved grill hytterne. Sæt kryds i kalenderen. Nærmere information kommer senere.


På vegne bestyrelsen
Peter Klingsten

 

Følg Kaløvig Bådelaug på facebook I Direkte link til hjemmesiden I Send en mail til Kaløvig Bådelaug 

Som medlem af Kaløvig Bådelaug modtager du jævnligt nyhedsbrev. Ønsker du ikke længere at modtage den, kan du selv afmelde nyhedsbrevet permanent ved at klikke på linket nederst i denne mail.
 
Copyright © 2015 Kaløvig Bådelaug, All rights reserved.                                               
 






This email was sent to *|EMAIL|*
why did I get this?    unsubscribe from this list    update subscription preferences
*|LIST:ADDRESSLINE|*

*|REWARDS|*