Oplysningsskema for bådejere

Oplysningsskema for bådejere

Såfremt der er ændringer i bådoplysninger, adresse, telefonnummer, e-mail adresse og forsikringsforhold, SKAL alle bådejere, uanset om de er pladsejere eller lejer en plads i havnen, udfylde nedenstående oplysningsskema og indsende det - knappen i bunden (submit).

Såfremt du har flere både, bedes du udfylde nedenstående formular for hver båd.
(har du fx 2 både, skal du udfylde 2 formularer – altså én formular for hver båd)

Skemaet/skemaerne skal være indsendt senest mandag, d. 11. januar 2021.

 

Oplysningsskema for bådejere









   

Udlejning af bådplads:

Ønsker du ikke at benytte din bådplads i den kommende sæson, kan du bede havnen om at udleje din plads. Læs mere om ordningen her

Mærkning med medlemsnummer:

Båden: Skal have et medlemsnummer monteret på stævnen i bagbord side. Ligger man agter ind skal der monteres et ekstra mærke der.

Masten: Skal have et medlemsnummer klistret nederst, fremad og lige over dæk.
HUSK ved opbevaring i masteskuret at have den orange billet der viser, at der er betalt.

På vinterpladsen: Uanset om båden er dækket af presenning eller ej, skal medlemsnummeret være synligt.