Dette er Kaløvig Bådelaugs nyhedsmail.
Her kan du læse alt om, hvad der rører sig i din klub.

Husk, at årets generalforsamling afholdes tirsdag, den 30. november 2021 – kl. 18:30 på Kaløvig Badehotel. (døren åbnes kl. 18:00).
Se den officielle indkaldelse her.

Ledig plads i kontorfællesskabet
Mangler du en arbejdsplads eller kender én der har brug for en kontorplads, så tag endelig kontakt til vores havnekaptajn på mobil 20 129 129 eller/og på Havnekaptajn@kblsail.dk
Læs mere om denne fantastiske arbejdsplads her.

NYT FRA AKTIVITETSUDVALGET (frem med kalenderen!)

• Søndag, den 5. december - Julehygge i Kaløvig (specielt for børn og andre barnlige sjæle)
    Jolleafdelingen og Aktivitetsudvalget inviterer til julehygge, søndag, den 5. december kl. 11:00. På programmet er bland andet sejlads rundt om juletræ i pyntede joller, pandekager, slikposer saft og Glögg til de voksne. Det rygtes, at Julemanden kommer forbi havnen ad søvejen. Se mere her
  • Tirsdag, den 7. december – Julebanko
    Tirsdag, den 7. december kl. 19:00 står den på Kaløvig Bådelaugs traditionelle Julebanko og som sædvanligt er der mange gode præmier på spil. Der er mulighed for spisning på Kaløvig Badehotel kl. 17:30, inden bankospillet begynder. Læs om mere om bordbestilling og bankospillet her

Til vinterbaderne / medlemmer, der tager gæster med.
Havnekaptajnen finder ved hver eneste kontrol en gæst, der ikke har betalt for besøget. Lørdag den 20. november blev der ved to kontroller fundet 9 gæster, der ikke havde betalt kr. 50/gæstepris. Det er ikke rimeligt overfor eksisterende medlemmer. Gæster skal betale INDEN besøget. Kontrollen intensiveres således at der fremover vil være flere daglige kontroller. Vær i øvrigt opmærksom på, at parkering i den østlige del af vinterpladsen aldrig er tilladt. Læs mere om parkeringsmulighederne på havnen her.

VHF/SRC kurser i foråret 2022
Mange har efterspurgt et VHF/SRC kursus og nu er der lukket op for tilmeldingen. Kurset afvikles i samarbejde med Sejlerkurser.dk - Læs mere om kurset og tilmelding her.

Tryg Fonden donerer redningsstiger til Kaløvig Bådelaug
Vi har netop fået besked om, at vores ansøgning om Tryg Fondens redningsstiger er imødekommet med 3 stiger, der forventes leveret i maj 2022. Der er her tale om stiger med indbygget lys. Du kan se lille video om stigerne her.

Undgå brand i båden på vinterpladsen
Dansk Sejlunion udsender løbende gode anbefalinger og råd og anbefalinger og her er en række gode råd om brandforebyggelse for både på land og om hvordan forsikringen dækker. Læs mere her.

Vejledning til gasinstallationer i lystbåde.
Vinteren er et oplagt tidspunkt at tjekke bådens gasinstallation eller måske er det nu, at der skal installeres gas for første gang. Det rejser en masse spørgsmål. Hvad må man selv lave? Hvad er reglerne for gas på både? Hvordan kan jeg tjekke, om min gasinstallation er sikker? Læs Dansk Sejlunions vejledning her.

Nedlukning for vinteren
Toiletbygningen på Øen er nu lukket for vinteren. Vandet på broerne lukkes i uge 48.

Nyheder på forsiden
Da vi for tiden har mange nyheder, som vi lægger på forsiden af hjemmesiden, er det ikke sikkert at du får set og læst dem alle, inden de ryger i arkivet. Du kan dog altid finde dem her.

Nyhedsbreve – arkiv
Husk, at du altid kan læse tidligere nyhedsbreve med nyttige informationer på vores hjemmeside her.

Følg Kaløvig Bådelaug på facebook I Direkte link til hjemmesiden I Send en mail til Kaløvig Bådelaug

Som medlem af Kaløvig Bådelaug modtager du jævnligt nyhedsbrev. Ønsker du ikke længere at modtage det, kan du selv afmelde nyhedsbrevet permanent ved at klikke på linket nederst i denne mail.

Copyright © 2021 Kaløvig Bådelaug, All rights reserved.

This email was sent to *|EMAIL|*
why did I get this?    unsubscribe from this list    update subscription preferences
*|LIST:ADDRESSLINE|*

*|REWARDS|*